رای دیوان عالی آمریکا علیه دولت ترامپ-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رای دیوان عالی آمریکا علیه دولت ترامپ

دیوان عالی آمریکا در حکمی طرح دولت ترامپ را برای لغو قانونی در حمایت از کسانی که در کودکی به صورت غیرقانونی به این کشور آورده شده‌اند، رد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
کد خبر: ۴۶۶۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، دیوان عالی آمریکا با ۵ رأی مثبت در مقابل ۴ رأی منفی، تلاش دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور برای لغو قانون موسوم به داکا را با این استدلال که توجیهات لازم برای این اقدام را ندارد، خنثی کرد.

 

قانون داکا در زمان باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا برای حمایت از کسانی که در کودکی به عنوان مهاجران غیرقانونی به این کشور آورده شده‌اند، تصویب شد. این قانون شامل حال حدود ۷۰۰ هزار نفر از جوانان شده و از اخراج آنان جلوگیری می‌کند.

 

دیوان عالی آمریکا در رأی خود آورده است که این دیوان به درست یا نادرست بودن این قانون رأی نمی‌دهد، بلکه این رأی گویای آن است که طرح دولت ترامپ برای لغو این قانون حاوی توجیهات کافی نیست.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار